دانلود اپلیکیشن

رستوران‌های زنجیره‌ای فریکادل جهانی می‌شود؛ حضور فریکادل در TGFM

رستوران‌های زنجیره‌ای فریکادل در TGFM

رویداد (TGFM (THE GLOBAL FRANCHISE MARKETروزهای پنجم و ششم دسامبر سال 2018 با حضور رستوران‌های زنجیره‌ای فریکادل در مرکز همایش‌ و نمایشگاه دوبی برگزار شد.

بود. این رویداد از گردهم‌آیی تعداد زیادی از تجارت‌هایی که قصد گسترش کسب و کار خود با ایجاد شعبه‌های بیشتر را در برنامه خود دارند برگزار شد، تجارت‌هایی که هریک با کارکردهای مختلف با یک شباهت آشکار یعنی معرفی خود به عنوان یک کسب و کار بین‌المللی با ایجاد شعب خود در سرتاسر دنیا، در این نمایشگاه حضور یافتند.

این رویداد به عنوان یکی از معتبرتربن نمایشگاه‌ها برای حضور کسب و کارهای زنجیره‌ای شناخته می‌شود و همه ساله با هدف معرفی کسب و کارهای خلاق و ایجاد فرصت برای گسترش آن‌ها در دوبی برگزار می‌شود و توجه بسیاری را به اجتماعی فوق‌العاده از تجارت‌های رو به توسعه معرفی می‌کند.

چرا رستوران‌های زنجیرهای فریکادل در TGFM شرکت کرد؟

پس از حدود دوسال از افتتاح اولین شعبه رستوران‌های زنجیره‌ای فریکادل در تهران، فریکادل امروز با شش شعبه فعال در تهران و لواسان خود را به عنوان یکی از بهترین برگری‌ها و رستوران‌های ایران معرفی کرده. اما مدیران این برند قصد دارند همزمان با توسعه فریکادل در ایران، خیلی زود شعب بین‌المللی فریکادل را خارج از ایران راه‌اندازی و فعال کنند و به نظر می‌رسد مسیر این اتفاق از کشورهای همسایه و خاورمیانه آغاز خواهدشد و به همین دلیل رستوران‌های زنجیره‌ای فریکادل از شرکت‌کنندگان فعال و بااهمیت رویداد TGFM در  دوبی بود.

مقصد بعدی رستوران‌های زنجیره‌ای فریکادل کجاست؟

هنوز مشخص نیست که دقیقا کدام کشور مقصد بعدی رستوران‌های زنجیره‌ای فریکادل است و مدیران این مجموعه هنوز به صورت رسمی اعلام نکرده‌اند که اولین شعبه فریکادل در خارج از ایران در کدام کشور و شهر افتتاح خواهدشد. اما آنچه که از شواهد پیداست، به نظر می‌رسد ترکیه و دوبی شانس بیشتری برای داشتن اولین شعبه خارج از ایران رستوران‌های زنجیره‌ای فریکادل دارند و مذاکرات و بازخوردهای نمایشگاه TGFM هم احتمالا روی تصمیم‌گیری فریکادلی‌ها تاثیر زیادی خواهدداشت.

درغرفه رستوران‌های زنجیره‌ای فریکادل در TGFM چه گذشت؟

فریکادلی‌ها در غرفه خود در این نمایشگاه ضمن معرفی دقیق اهداف و برنامه‌های آینده خود، جدیدترین نسخه اپلیکیشن فریکادل را نیز به بازدیدکنندگان از کشورهای مختلف معرفی کردند و این موضوع باعث جلب توجه خیل عظیمی از بازدیدکنندگان  نمایشگاه شد.

همچنین نوع ویژه بسته بندی غذا و به ویژه برگرها و فرایند ارسال آن‌ها توسط پیک از دیگر ویژگی‌هایی بود که توجه حضار را به فریکادل جلب کرده‌بود.

به نظر می‌رسد با این استقبال فوق‌العاده از فریکادل و اپلیکیشن خوشمزه‌اش به زودی شاهد راه‌اندازی و فعالیت شعب فریکادل در کشورهای دیگر باشیم.

 

 

 

نظرات کاربران

نظر شما !